h1

Latte Ad

Įmonės logo arba piešinys yra pavaizduojamas ant Latte kavos putų.

ninja_lattead21

REKLAMOS PRIEMONĖS APRAŠYMAS

  • Parenkamos kavinės, kur bus parduodama tokia kava
  • Pagamina Latte kava su nesudėtingų piešiniu
  • Projekto įgyvendinimas

ninja_lattead3

PRIVALUMAI

  • Prekės ženklas gali būti susietas su skoniu arba su šiluma
  • Tiesioginis kontaktas
  • Prekės ženklas siejamas su tai ką žmonės mėgsta – kava
  • Žmonės matys Jūsų reklamą budami pozytiviai nusiteikę: valgydami

ninja_lattead1

REKLAMOS PRIEMONĖS ĮVERTINIMAS

  1. Atkreipia dėmesį: 5
  2. Tikslinės auditorijos segmentavimo galimybės:  4
  3. Kontakto kokybė: 5
  4. Kontakto trukmė:  2
  5. Kontakto kaina:  3
  6. Kontaktų skaičius:  3
  7. Ilgalaikiškumas: 2
  8. Pritaikymo galimybės (lankstumas):  4
  9. Geografinis padengimas Lietuvoje:  4
  10. Vasarai:   5
  11. Rudeniui: 5
  12. Žiemai:  5
  13. Pavasariui: 5

5-geriausias įvertinimas (daugiausiai tinka); 1- blogiausias įvertinimas (mažiausiai tinka); 0- visiškai netinka.

ninja_lattead5

ĮGYVENDINTOS REKLAMOS KAMPANIJOS

Būkite tarp pirmųjų, įgyvendinusių šį unikalų reklamos būdą!

ninja_lattead41

SUSISIEKITE SU MUMIS

  • Mob. tel. +370 685 62095
  • Tel. Vilniuje (8 5) 2736 000
  • El.paštas: romanas@advista.lt
  • Roman Drokov
  • Director

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: