h1

Toastvertising

Reklama ant tosterių duonos.

ninja_toastvertising3

REKLAMOS PRIEMONĖS APRAŠYMAS

  • Pagaminamas specialus tosteris
  • Parenkamos duonos dalinimo vietos arba tosterių pardavimo vietos
  • Parenkama skrudintos duonos kepimo ir dalinimo komanda
  • Brandinta duona dalinama numatytose vietose tikslinei auditorijai

ninja_toastvertising12

PRIVALUMAI

  • Prekės ženklas gali būti susietas su skoniu arba su šiluma
  • Tiesioginis kontaktas
  • Prekės ženklas siejamas su tai ką žmonės mėgsta – duona
  • Žmonės matys Jūsų reklamą budami pozytiviai nusiteikę: pusryčiaudami

ninja_toastvertising2

REKLAMOS PRIEMONĖS ĮVERTINIMAS

  1. Atkreipia dėmesį: 4
  2. Tikslinės auditorijos segmentavimo galimybės:  3
  3. Kontakto kokybė: 4
  4. Kontakto trukmė:  5
  5. Kontakto kaina:  4
  6. Kontaktų skaičius:  3
  7. Ilgalaikiškumas: 2
  8. Pritaikymo galimybės (lankstumas):  3
  9. Geografinis padengimas Lietuvoje:  5
  10. Vasarai:   5
  11. Rudeniui: 5
  12. Žiemai:  5
  13. Pavasariui: 5

5-geriausias įvertinimas (daugiausiai tinka); 1- blogiausias įvertinimas (mažiausiai tinka); 0- visiškai netinka.

ĮGYVENDINTOS REKLAMOS KAMPANIJOS

Būkite tarp pirmųjų, įgyvendinusių šį unikalų reklamos būdą!

SUSISIEKITE SU MUMIS
  • Mob. tel. +370 685 62095
  • Tel. Vilniuje (8 5) 2736 000
  • El.paštas: romanas@advista.lt
  • Roman Drokov
  • Director

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: